3.12.2014

Jak dodać własną favikonę? - Blogger

Witajcie!
W tym poście mam dla Was tutorial Jak dodać własną favikonę.
Zapraszam do czytania!

Krok 1.

Musimy mieć kwadratowy obraz. Ja zrobiłam przykładową favikonę na pizap.com.
A oto ona (:D)



Krok 2.

Wchodzimy w Układ.



Krok 3.

Klikamy Edytuj obok elementu Favikona.


Krok 4.

Wybieramy Przeglądaj. Z naszego komputera wybieramy obraz, który chcemy mieć jako favikonę.
Pamiętajmy jednak, aby nasz obraz był w rozmiarze mniejszym niż 100 KB, jak z resztą macie napisane na screenie (mój rzeczywiście był za duży, więc go zmniejszyłam w domyślnym na komputerze programie (Microsoft Office).



Krok 5.

Gdy już załadujemy nasz obraz, klikamy Zapisz.



Gotowe!

Efekt :)



Jeszcze jedno: podobał Wam się post?

Ja idę czytać lekturę,
do zobaczenia w następnym poście!

Karolina





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Za wszystkie komentarze z góry dziękuję
♥ Jeżeli w komentarzu pozostawicie link do swojego bloga, na pewno go odwiedzę!
♥ Obraźliwe komentarze będą usuwane