16.01.2015

Jak dodać link do naszego bloga w komentarzu? - Blogger

Cześć!
Już ferie! Na pewno osoby z woj. Dolnośląskiego, Mazowieckiego, Opolskiego, Zachodniopomorskiego cieszą się z tego powodu razem ze mną :) Tylko najgorsze jest to, że mam trochę zadane, ale jakoś to przeżyję. Natomiast fajne jest to, że już w tą niedzielę jadę do Beskidu Śląskiego, dokładniej w okolice Wisły. W drugi tydzień nie robię nic specjalnego, jednak mam nadzieję, że uda mi się pójść na jakieś zakupy, może na łyżwy i do kina. Ale zacznijmy już post!

Otóż sposób jest bardzo prosty.

Krok 1.

Na jakimkolwiek blogu klikamy napis z liczbą komentarzy.



Krok 2.

Zjeżdżamy na sam dół i gdy dojdziemy do białego pola z napisem Wpisz komentarz... dodajemy treść naszego komentarza, potem wciskamy Enter i wpisujemy bądź kopiujemy i wklejamy następujący kod:

<a href="ADRES.STRONY.URL">TEKST</a>


ADRES. STRONY. URL - Tutaj wpisujemy nasz adres bloga (np. http://bloguj-z-karolina.blogspot.com/)

TEKST - Tutaj zaś wpisujemy jaki tekst ma się wyświetlić, np. Mój blog – klik!, Zapraszam do mnie! czy coś w tym stylu.


Krok 3.

Publikujemy nasz komentarz. 

 
 

Gotowe!

Jakie macie plany na ferie?
Czy podobał Wam się dzisiejszy post?
 

Karolina





3 komentarze:

  1. @Karola - może lepiej byłoby bloggerolu a nie blogrollu. - Ale nie jestem pewny …
    - Trzym się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój wpis, jest nie samowity. Bedę śledzić twój blog na bieżąco. Chcę wiedzieć co śi tu taj dzieje. :)

    Serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń

♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Za wszystkie komentarze z góry dziękuję
♥ Jeżeli w komentarzu pozostawicie link do swojego bloga, na pewno go odwiedzę!
♥ Obraźliwe komentarze będą usuwane